İn kullu men fî-ssemâvâti vel-ardi illâ âtî-rrahmâni ‘abdâ(n)
Göklerde ve yerde ne varsa hepsi de rahmanın tapısına kul olarak gelir.
(Halbuki) Göklerde ve yerde olan (herkesin ve her şeyin) tümü Rahman’a, yalnızca (boyun eğmiş) kul olarak gelmektedir.
Göklerde ve yerde olan herkes, sınırsız rahmet sahibi Rahman'ın huzuruna birer kul olarak çıkacaktır.
Göklerdeki ve yerdeki akıllı ve sorumlu varlıkların hepsi istisnasız, Rahmet sahibi Rahmanın huzuruna O'nu ilâh tanıyan, O'na teslim olan kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde bulunanların hiçbiri müstesna olmaksızın hepsi Rahman'a kul olarak gelir.
Göklerde ve yerde olan (herkesin ve her şeyin) tümü Rahman (olan Allah)a, yalnızca kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde hiç bir kimse yoktur ki, Rahman'a kul olarak gelici olmasın.
Göklerde ve yerde hiç kimse yoktur ki, kul olarak, Rahman olan Allah’ın huzuruna gelecek olmasın.
Göklerde ve yerde olan herkes, istisnasız birer kul olarak Rahmân'a gelecektir.
Göklerde de, yerde de olanın hepsi esirgiyene kulluk etmekliğe gelirler
Göklerde ve yerde olan herkes Rahman (olan Allah'ın) huzuruna birer kul olarak gelecektir.
93, 94. Semâvâtda ve arzda mevcûd olanların kâffesi Rahmân’ın kullarıdır hepsini ta’dâd itmişdir ’adedini bilür.
92,93. Oysa Rahman'a çocuk edinmek yaraşmaz, çünkü göklerde ve yerde olan her şey Rahman'a baş eğmiş kul olarak gelecektir.
Göklerdeki ve yerdeki herkes Rahman’a kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde olan herkes istisnasız, Rahmân’a birer kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde olan herkes istisnasız, kul olarak Rahmân'a gelecektir.
Göklerde ve yerde kim varsa, Rahman'a kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde bulunan hiçbir kimse yoktur ki (kıyamet günü) Rahmân'ın huzuruna kul olarak çıkmasın.
Göklerde ve Yerde hiç bir kimse yoktur ki o rahmana kul olarak gelecek olmasın
Göklerde ve yerde bulunanların hepsi, hiç istisnasız, Rahmân’ (olan Allah) a (O’nun manevi huzuruna) kul olarak gelecektir.
Göklerde ve yerde bulunan herkes Rahmân'a yalnızca kul olarak gelecek.
Göklerde ve yerde olan herkes, müstesna olmamak üzere, O çok esirgeyici (Allaha) mutlakaa kul olarak gelecekdir.
Göklerde ve yerde bulunan hiçbir kimse yoktur ki, Rahmân'a kul olarak gelecekbiri olmasın!
Göklerde ve yeryüzünde (kâinatta) hiç kimse yoktur ki, (aciz) birer kul olarak, Rahman (sınrsız rahmet sahibi) olan Allah’ın huzuruna gelecek olmasın.*
Şüphe yok ki, göklerde ve yerde olanların hepsi, Rahman’a yalnızca kul olarak gelecektir.
Yerlerde, göklerde ne varsa hepsi Esirgeyicinin kuludur.
Göklerde ve yerde bulunan mahlûkattan biri yoktur ki esirgeyen Zat/a kıyamette kul olarak gelmesin.
Zira göklerde ve yerde olan kimseler Rahmân’a ancak kul olarak gelirler.
Göklerde ve yerde olan her şey Rahman'a, yalnızca kul olarak gelecektir.
İster melek, ister insan olsun, göklerdeki ve yerdeki bütün varlıklar, Rahmân’ın huzuruna ancak âciz birer kul olarak çıkacaklardır.
Yer ve Gökler’deki kimselerin hepsi, Rahmân’a ancak bir kul olarak gelecektir.
Çünkü göklerde ve yerde olan her ne varsa, zaten Allah'a kul olarak dönecektir.
Göklerde yerde bulunan her varlık, her insan, istisnasız olarak Rabbinin yarattıklarıdır. Rabbinin yarattıkları eninde sonunda yasalarımıza boyun egen kullar olarak huzurumuza gelirler.
Göklerde ve yerde olan herkes elbette kul olarak Rahmân’a gelecektir.
(Zira) göklerde ve yerdekilerin tümü Rahman (olan Allah)’ın huzuruna, ancak ve ancak birer kul olarak gelecektir.
Oysa, göklerde ve yerde var olan her şey sınırsız rahmet Sahibi’nin huzuruna ancak ve ancak birer kul olarak çıkmaktadırlar; ⁷⁸
Zira göklerde ve yerde bulunan herkes Rahman’ın huzuruna ancak ve ancak bir kul olarak gelecektir. 2/116, 10/66...68, 19/88...93
Hem göklerde ve yerde olan herkes, O rahmet kaynağının huzuruna sadece ve sadece bir kul olarak çıkacaklardır.
Göklerde ve yerde ne varsa (Rahman'ın kuludur, sonunda) O'na dönecektir.
Şayet göklerde ve yerde bulunanlar geleceklerse ancak Rahmân’a kul olarak gelecekler.
Göklerde ve yerde olan şeylerin hepsi de Rahmân'a kul olarak vücûda gelmiş şeylerden başka değildir.
Göklerde ve yerde kim varsa, Rahman'ın ancak kulu olabilir.
Göklerde ve yerde bulunan herkes Rahman'a kul olarak gelecektir.
Çünki göklerde ve yerde olanların cümlesi ancak Allâh'ın kulı olmakla iftihâr iderler.
Göklerde ve yerde kim varsa hepsi kul olarak Rahman’nın huzuruna gelirler.
Çünkü göklerde ve yerde bulunan her şey ancak Rahman'a kul olarak gelir.
Göklerde ve yerde kim varsa, hepsi Rahmân'ın huzuruna kul olarak gelir.
Göklerde ve yerde bulunan herkes, Rahman'a kul olarak gelecektir.
yoķdur her kim göklerdedür daħı yirde illā kim gelicidür Tañrı’ya ķullıķ ḥalında ya'nį aşaķlıġ-ıla ħorlıġ-ıla.
Taḥḳīḳ barça gökler ehli, yirler ehli daḫı Tañrı Ta‘ālānuñ ḳullarıdur.
Çünki göylərdə və yerdə olan bütün məxluqatdan bir eləsi yoxdur ki, (qiyamət günü) Rəhmanın hüzuruna bir qul kimi gəlməsin.
There is none in the heavens and the earth but cometh unto the Beneficent as a slave.
Not one of the beings in the heavens and the earth but must come to ((Allah)) Most Gracious as a servant.
Designed by ÖFK En iyi 1024 x 768 pikselde görüntülenir. |